Scopuri și temei juridic de utilizare
Conform legislației naționale (Legea 102/2005, cu modificări și completări, Legea 190/2018, Legea 506/2004) și legislației europene (Regulamentul 2016/679 / UE, Directiva 2016/680 / CE, Directiva 2002/58 / CE) în vigoare, Cabinetul de avocat Alexandru IACOB are obligația de a administra, în siguranță și numai în scopurile specificate, datele personale furnizate acestuia.
Cabinetul utilizează datele dvs. personale conform GDPR, în calitate de operator, prin structura sa, conform prevederilor legale specifice aplicabile, pentru desfășurarea următoarelor activități:
- înregistrarea întrebărilor și solicitărilor dvs., redactarea răspunsurilor și a răspunsului către dvs. și/sau reprezentanților dvs.;
- efectuarea unei lucrări precontractuale conform instrucțiunilor dvs. și după cum este necesar în circumstanțele dumneavoastră;
- expunerea informațiilor din site-ul web, precum și informații despre anexe;
- soluționarea reclamațiilor;
- înregistrarea și rezolvarea notificărilor privind datele cu caracter personal;
- încheierea de contracte pentru serviciile sale.
Dacă nu sunteți de acord cu furnizarea de date cu caracter personal, Cabinetul nu poate întreprinde lucrările legale pentru a răspunde la reclamații, pentru a oferi sfaturi sau pentru a pregăti contracte.
Temeiurile legale ale utilizării datelor
Datele dvs. cu caracter personal sunt utilizate pentru îndeplinirea obligațiilor legale ale operatorului, în conformitate cu articolul 6 secțiunea 1 litera c) și e) din GDPR. Legile care reglementează în principal activitățile oficiului sunt:
- Regulamentul 2016/679 / UE, Directiva 2016/680 / CE, Directiva 2002/58 / CE / Legea 51/1995 a avocaților;
- Cod procedură civilă.
Tipuri de date cu caracter personal pe care le folosim
Politica Cabinetului este de a colecta datele cu caracter personal necesare în scopurile menționate mai sus și necesită partajarea acestor date cu caracter personal. Categoriile de date cu caracter personal (clasice sau digitale) utilizate de Office sunt următoarele:
- Numele și prenumele
- Semnătură
- Detalii de contact – e-mail, telefon, adresă etc.
- Documentele de identificare și detaliile acestora
- Adresa IP (pentru operatorul site-ului și formularelor noastre)
- Tipul browser-ului (pentru operatorul site-ului și formularelor noastre)Ne rezervăm dreptul de a solicita alte date cu caracter personal pentru îndeplinirea serviciilor noastre, strict în conformitate cu legea.
Sursa datelor personale
Oficiul colectează date cu caracter personal direct de la dvs., precum și de la terțe părți (cum ar fi alte entități care fac anchete), precum și înregistrări publice.
Categorii de beneficiari ai datelor cu caracter personal
Datele dvs. personale sunt destinate utilizării numai de către operator (precum și operatorii site-urilor noastre, serviciului de e-mail și formularelor). Nu împărtășim datele personale înainte de a avea un contract cu dvs.
Perioada de păstrare a datelor cu caracter personal
Datele dvs. personale sunt stocate pentru timpul necesar îndeplinirii tuturor obligațiilor menționate mai sus, după care vor fi arhivate conform legii.
Drepturile și modalitățile dvs. de a le exercita
Conform normelor legale aplicabile, beneficiați de dreptul de acces, dreptul de rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea utilizării, dreptul la portarea datelor, dreptul la opoziție, precum și dreptul de a vă opune deciziilor automate individualizate . Pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să contactați direct responsabilul cu protecția datelor din cabinetul nostru de avocatură.
Utilizarea datelor pentru date speciale sau pe baza consimțământului
Atunci când utilizarea datelor se bazează pe articolul 6 secțiunea 1 litera (a) sau articolul 9 secțiunea 2 litera (a) din GDPR, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea utilizării efectuate pe baza a consimțământului dvs. înainte de retragerea acestuia. Astfel, puteți modifica sau elimina consimțământul în orice moment și vom acționa imediat în consecință, cu excepția cazului în care există un motiv legal sau un interes legitim pentru a nu face acest lucru.
Termeni juridici
Întregul conținut al site-urilor web este furnizat de către Cabinet în modalitatea afișată, nu constituie consultanță juridică și nu își asumă nicio responsabilitate pentru acesta sau pentru acțiunile bazate pe acesta. Nu creează nicio obligație pentru Cabinet. Orice întrebare adresată de dvs. este, de asemenea, fără caracter obligatoriu pentru noi și poate avea ca rezultat doar o ofertă contractuală din partea noastră, pe care o puteți accepta sau respinge. Doar după acceptarea unei oferte și acordul unui contract de asistență juridică, există o relație obligatorie avocat-client între cabinetul de avocatură și dumneavoastră, care va fi apoi guvernată de propriile condiții convenite.
POLITICA COOKIE
Data efectivă: 15 februarie 2024
Ultima actualizare : 15 februarie 2024
Ce sunt cookie-urile?
Cum folosim aceste cookie-uri?
Ce cookie-uri folosește site-ul
Gestionați preferințele cookie-urilor
Setările cookieVă puteți modifica oricând preferințele privind cookie-urile făcând clic pe butonul de mai sus. Acest lucru vă va permite să revedeți bannerul de consimțământ pentru cookie-uri și să vă schimbați preferințele sau să vă retrageți imediat consimțământul.
În plus, diferite browsere oferă diferite metode de blocare și ștergere a cookie-urilor utilizate de site-uri web. Puteți modifica setările browserului dumneavoastră pentru a bloca/șterge cookie-urile. Mai jos sunt enumerate linkurile către documentele de asistență despre cum să gestionați și să ștergeți cookie-urile din principalele browsere web.
Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/32050
Safari: https://support.apple.com/en-in/guide/safari/sfri11471/mac
Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/topic/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer-bca9446f-d873-78de-77ba-d42645fa52fc
Dacă utilizați orice alt browser web, vă rugăm să vizitați documentele oficiale de asistență ale browserului dvs.